A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
Kecewa?
Thursday, December 5 // 19:44

Allah yg hadirkan rasa cinta & sayang dekat seseorang,Allah juga yg hilangkan rasa tu.
Allah tahu mana yg terbaik untuk kita.Mungkin bukan sekarang,tapi nanti...
"Mungkin" dia bagi kita rasa cinta & sayang tu dekat org yg salah dulu sebelum kita jumpa org yg betul-betul jadi jodoh kita.
"Mungkin" Allah bagi kita banyak dugaan dengan kita,sebab dia dah merancang sesuatu yg mungkin dia juga jodoh kita.dalam dunia ni,who knows? 'He's' the greatest..Allah.
--------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah,mcm mana banyak pun Allah bagi dugaan,aku tk pernah salahkan takdir yg Dia bagi.mungkin aku yg lalai,silap aku..aku hilaf.aku gagal dalam semua benda,gagal.
Nk rasa kecewa,nk rasa menyesal,tu semua dah terlambat.Nasi dah jadi bubur.apa yg kita kesalkan pun,dah tk guna.hanya mampu berdoa,semoga ada hikmah atas semua benda yg berlaku.

-------------------------------------------------------------------------

Apa pun,terima kasih bagi aku rasa nikmat cinta yg hebat daripada org yg hebat.


« Older posts | Newer posts»