A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
'Mama..'
Thursday, October 24 // 18:48

Makin nk dekat exam,makin jauh dengan mama.
Rindunya dekat mama,harap mama sihat sgt.Selalu,kalau balik sekolah,mesti mama ambik.
Skrg,balik sekolah..dengan pakcik van tu.

Spm nk dekat,banyak risalah/bahan yg cikgu bagi untuk kitaorg.
Satu benda yg teringat dkt mama is bila baca something about 'peranan ibu bapa'
Mama,imissyou alot.

Cepat balik.

------------------------------------------------------------------------------------
1 hari lagi nk graduasi,semua sibuk nk fikir pakai baju apa,alhamdulillah..aku dah pun siap semuanya.pening nk fikir mcm mana nk cantik masa graduasi tu nnti.aku bkn nk cantik untuk lelaki tgk,tp aku cantik sbb nk musuh aku nampak.well,aku still boleh cantik eventho korg mengutuk,menghina,mencaci aku.mesti korg jeles kn? Bila hari graduasi dah dekat,spm makin dekat.makin menangis kita sbb bnyk kenangan 5tahun dkt sekolah.masa ni,kita mesti terfikir,apa yg kita nk buat lepas spm.

-----------------------------------------------------------------------------------

Tk pernah terlambat untuk kita usaha,percayalah.Allah janjikan yg terbaik kalau kita berusaha dgn kuat saat2 terakhir ni.Allah sayang kita.

Kan?

« Older posts | Newer posts»