A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
Hati ni..lemau.
Thursday, June 13 // 15:47

Nk cerita kehidupan aku lepas spm ni..aku tk ready lagi.apa lagi umur dah naik.kira pra----matang natang.spm pun belum lepas lagi. 4 bulan je lg.cg sahar kata,4 bulan je lg.and muka semua huhhhh O.o hihi.aku ni pun jenis nk study,bila nampak soalan susah terus tutup buka,lukis seni.lukis seni,tp kerja khusus pun tk siap2 lg.sampai lah kena balik rumah pukul 3 setiap hari.bila aku ada exam besar dalam hidup aku,mesti ada je benda yg halang aku.kira mcm penghalang.kenapa?mmg dah ditakdirkan hidup aku mcm ni ke?hm.tawakal?berdoa?Aku doa.aku tk lepas dari doa.

Doa..semoga Allah beri ketenangan dkt aku.

Bila sakit hati.aku selalu nangis.aku ciwek.aku nangis sepenuh hati aku.aku jenis mmg menangis dlu baru menghadap Allah mintak tenangkan hati.

"Alam nasyrah laka sodrak.."



« Older posts | Newer posts»