A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
Silent..
Saturday, May 18 // 19:02

Kadang kadang.......

Bila dia tengah bawak kereta,makan,aku suka curi curi tgk muka dia.cakap dalam hati,untungnya aku jadi perempuan.untungnya aku dapat lelaki mcm dia.bertuahnya dapat lelaki mcm dia daripada lelaki lelaki dkt luar sana tu yg agak sikit "tk guna" sikit "tk matang.terfikir.........how bad situation it is,dia tk pernah tinggalkan aku.aku mengaku,kadang kadang aku buat silap.and silap aku tu boleh buat org yg aku sayang tinggalkan aku.dia tegas,aku suka lelaki tegas daripada lelaki lembik,yg tk reti buat keputusan,tk pernah tegur salah aku.dia lain,lain dari lelaki dekat luar sana.

Semalam........
And bukan semalam je.selalu jugak aku test benda benda mcm ni.biasalah,perempuan,tk lekang dari nk mengetest lelaki.aku try test yg aku tk bagi dia main takraw hik.aku saja,nk tgk dia boleh tk if tk main takraw sbb aku.sebelum ni pun,aku bnyk pilih dia dari kwn,benda lain.so,aku pun selalu lah test dia benda mcm ni.tp apa yg aku dpt selalu negatif effect daripada dia.dia tk boleh lg tinggalkan benda yg aku test2 tu sbb aku.cuma selalu dia ckp "i dgn lelaki kn.." tkpe,aku faham. Aku just harap,one day dia sedar.

Bila kita nk menguji,kita mesti 'senyap...'




« Older posts | Newer posts»