A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
19/5/2013.
Sunday, May 19 // 12:20

Semalam dah update,harini nk update lg.ha,nampak tk dah kemaruk sgt?

Harini,19 may.
Semalam 18 may,entah kenapa aku rasa hati ni langsung tk sedap,semalam pun aku tk boleh tidur sampai 2-3 pagi.bila dah tk boleh tidur,ha apa lg.layan twitter,instagram lah?dalam hati ni tk sedap,rupa-rupanya bangun pagi ni aku dgr ramai betul yg meninggal. Al-fatihah.. Dalam hidup aku,aku pernah hilang orang yg aku sayang "sorang" je.

Setakat ni,Allah uji aku and family dgn ambik atuk aku yg paling aku rapat.kalau cousin cousin tu lain lah.lg lg kalau cousin jauh,sebak tu ada,tp tk sesebak time arwah atuk aku.entah mcm mana,aku tk tau aku sanggup ke tk hadap bila orang yg aku sayang pg.aku just harap,biarlah aku pg dulu sebelum diaorg.ada 4 benda yg boleh buat aku sedih sampai bila-bila.bkn hilang duit,bkn hilang harta,bkn hilang handphone.emm hilang handphone tu panik je,ceh hik.

Benda pertama family,benda kedua syarafi,benda ketiga kawan rapat.

19 May,al-fatihah untuk arwah cikgu sam :')



« Older posts | Newer posts»