A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
Poco eh terpocot!
Friday, July 13 // 14:01

Malas nk cakap panjang panjang.skrg ni mmg demam poco poco and aerobik kn dkt sekolah haha.semua sekolah,kalau sekolah kau tk ada.errhem,kesian.1 murid 1 sukan or what ever lah katanya.disebabkan hari tu aku check gigi,so memang tk dapat dtg senamrobik.eh alasan.tk,ini butul!Hahaha.kalau dtg pun,memang aku tk nak buat.kelakar ok.aku ni dah la keras,apa lg nak senamrobik,chicken dance and sewaktu dengannya tu.Tetibe pagi tadi pendidikan jasmani kena buat poco poco tu.And i was like 'Huh?!' dalam hati 'Ah bencinya!bencinya bencinya!'

Dah lama ramai gila jantan duduk tepi tepi tu.eh,biasa la.diaorang nak tgk akak2 hot ni poco poco en haha.so,i tk ada lah kisah sangat kan haha.tp act mmg kisah pun.malu uolss.aku ni dah la pemalu.pemalu sgt.Harhar.cikgu on music,percubaan pertama,GAGAL!second round,cikgu mcm nk berasap sikit,sbb semua memain,aku ikut lah step,GAGAL!Aku tgk tyra pun keras mcm aku je.tk keras sgt sebenarnya.still ayu gak haha.aku tgk ain bezet lg dah mcm apa terpusing sana sini.aku pun ikut melayang dah mcm melayang kat atas and pening.Uh.

Serious,mmg tk suka sgt buat poco poco ni.dgr music mmg best.tgk org lain yg buat mmg best.tapi bila kita buat sendiri.Ya Allah,bersepah!kelakar sangat.chicken dance tu pun 1 hal jgk.nk goyang2 bontot.lahai,jantan bersepah kot kt tepi tepi tu haha.Ada aren pulak tu haha.tk kisah la sesiapa pun terangkan aku step poco poco ni,aku still tk boleh nak ingat.susah kot!ada step yg kena angkat angkat kaki pekejadah tu,mmg tk reti.tapi td mad noh buat mmg best haha.padahal dia lelaki.aku ni yg perempuan pun tk tau buat.Eh,toilet dah panggil!

*Angkat-angkat*

« Older posts | Newer posts»