A

Migusta//

sarah/february babies


© layout by firesparks. Graphic from pixiv
Antara nak/tak nak....
Tuesday, July 10 // 14:31

Semua perempuan tak nak duit/benda lain selain benda yg dekat atas ni.biar tk dapat kesenangan tapi aku just mintak kebahagiaan je.Aku jenis yg susah sgt nk bg kepercayaan dkt org lain.tapi bila aku dah bagi,mesti ada je yg hancurkan.kenapa?Well,aku ni pun jenis yg sgt sensitif sebenarnya.Jealous benda yg tk patut aku jealous.tapi benda yg aku jealous tu semua ada depan mata aku,bukan tk ada or mati dalam erti kata lain benda yang tk hidup.

Semua org nak perfect relationship,siapa yg tk nak.ada org yg tk nak?oh gila mungkin.Memang time couple konon 'tipu lah kalau tk ada gaduh'.or ada yg kata 'tk gaduh,tk sayang'.Ah,tipu tu semua.kalau sayang tapi hati tk ikhlas,tk guna jugak.Macam aku,bila aku mula dah rasa selesa gila dgn someone.seminggu lepas tu org tu yg berubah tiba tiba.or sebelum ni dia cakap lain,dia sayang/care dekat kita.lepas tu bila dah gaduh and sakit hati,dia cakap lain pulak dekat kita.Time tu kita fikir,dia sayang kita or tk act?Fikir lah kau sejuta  belas ribu kali.

Bila dah cakap sayang dekat someone tu,sampai bila bila perasaan sayang tu ada even kita banyak sakit hati dengan dia.bila dah sakit hati,rasa nak maafkan dia tu and nak bagi peluang untuk dia berubah tu mmg bnyk.org selalu tk gunakan benda ni dgn betul.dia ingat dia buat boleh buat suka hati dia suka.susah and tk senang org tu nak maafkan.senang nak cakap maaf,tp hati terus sakit.Kalau lah kat dunia ni ada ubat untuk hilangkan sakit hati ni,dah lama semua orang beli.sanggup!tp tk ada lah sampai sanggup lari bogel untuk dapat ubat tu sekali pun.

Kadang kadang tension jugak,bila dah gaduh dalam hati tu tk lepas dari fikir negatif dia dgn perempuan lain.Har-har.Eh,perempuan kan?biasa lah.dia cakap tk ada pun padahal aku tau ada.Ya Allah epy,tolong lah jaga perasaan aku/sayang aku sampai bila bila.Tolong lah jadi lelaki yang paling sweet untuk aku haha.aku tk mintak bnyk.aku just mintak benda yg dekat atas tu je :')


| Newer posts»